Ik kreeg op mijn tijdlijn dat ik ten laatste 20/12 mijn voorraad moest ingeven. Nu krijg ik de melding dat het boekjaar is afgesloten. Wat nu?
Ik kreeg op mijn tijdlijn dat ik ten laatste 20/12 mijn voorraad moest ingeven. Nu krijg ik de melding dat het boekjaar is afgesloten. Wat nu?
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.