Hoi
Als je een vooruitbetaling hebt gedaan voor je personenbelasting voor kwartaal 1 moet ik deze dan ook als uitgave boeken in Dexxter?
Groetjes
Vicky Clemens
Hoi
Als je een vooruitbetaling hebt gedaan voor je personenbelasting voor kwartaal 1 moet ik deze dan ook als uitgave boeken in Dexxter?
Groetjes
Vicky Clemens
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.