Is het mogelijk het eenvoudiger te maken wederkerende onkosten (energie, telefoon, water,…) in te boeken? Dit betreft steeds dezelfde leverancier en het zelfde bedrag. Wat dan omslachtig is dit voor elke maand opnieuw te moeten invoeren.
Is het mogelijk het eenvoudiger te maken wederkerende onkosten (energie, telefoon, water,…) in te boeken? Dit betreft steeds dezelfde leverancier en het zelfde bedrag. Wat dan omslachtig is dit voor elke maand opnieuw te moeten invoeren.
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.